網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月23日 星期六

幫手搵底褲喇!三上悠亞送有味睡衣做獎勵 __,三上悠亞,

搵到三上悠亞嘅底褲打爆機就有機會拎到佢着過嘅簽名睡衣!紅遍亞洲的日本AV天后三上悠亞,最近在港推出寫真集及VR遊戲,趁聖誕慰藉單身宅男。三上化身SM女 ...


搵到三上悠亞嘅底褲打爆機就有機會拎到佢着過嘅簽名睡衣!


紅遍亞洲的日本AV天后三上悠亞,最近在港推出寫真集及VR遊戲,趁聖誕慰藉單身宅男。三上化身SM女王玩皮鞭,又腿張開跳鋼管舞,玩家為睇更多噴血照片,要完成各種任務包括幫三上搵內褲,夠晒刺激!

24歲日本AV女優三上悠亞擁火辣身材及甜美笑容,輕易俘虜亞洲各地粉絲。近月有本地VR虛擬女友遊戲邀請三上合作,推出寫真集兼VR遊戲,趁聖誕將至「慰藉」一眾單身宅男,據知製作費加三上的酬勞高達二百萬元。

30個誘惑造型

該遊戲商早前邀得宅男女神「沙律」張沛樂、簡淑兒及陳偉琪陪玩家「拍拖」,大受歡迎,今次三上版本亦一樣,玩家下載遊戲再戴上VR眼鏡,就能跟偶像「近距離接觸」。三上出動逾30個造型施誘,包括SM女王、跳鋼管舞、真空圍裙、家居Look,清純、可愛、誘惑樣樣有,不過今次她的性感尺度只是點到即止,沒有露點鏡頭。寫真中有靚相之餘亦有遊戲玩,玩家要完成大量任務,包括幫三上搵底褲、說服她繼續跳Pole Dance等,而最快爆機的玩家更有機會得到她穿過的簽名睡衣,夠晒噱頭。

對於今次拍攝,三上表示很有趣,並幻想真的跟Fans互動。雖然拍攝時間緊湊,但她都交足貨賣萌,獲工作人員大讚可愛。不過因檔期問題,三上暫未有時間來港宣傳,但若寫真反應好,不排除來港與Fans見面。

沙律甘拜下風

上任「VR女郎」沙律穿泳衣晒E Cup上圍震撼Fans,但面對三上「來勢胸胸」竟搞笑認輸:「我之前都有睇過三上嘅AV,日本女仔係正嘅,冇得比,香港男仔多數都係鍾意日本女仔,多啲幻想嘛,我男友(林耀聲)都鍾意睇佢多過睇我」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!