網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月23日 星期六

亞視重拍《殭屍》有阻滯?吳雨:了解緊 __,亞視,吳雨,

吳雨話依家啲約好混亂。亞視近日復活計劃多多,包括重拍經典劇《我和殭屍有個約會》,日前記者會聲稱之前賣出《我》劇版權但年期將到,亞視將可以重拍。不過,福 ...


吳雨話依家啲約好混亂。


亞視近日復活計劃多多,包括重拍經典劇《我和殭屍有個約會》,日前記者會聲稱之前賣出《我》劇版權但年期將到,亞視將可以重拍。不過,福斯傳媒集團今日發聲明,重申他們仍獨家擁有《我和殭屍有個約會》、《我和殭屍有個約會II》及《我和殭屍有個約會III之永恆國度》之所有相關版權(包括一切改編及重製該系列等權利),又指福斯傳媒集團於2015年向亞洲電視有限公司及亞洲電視企業有限公司購買了其28部電視劇集之所有版權,包括:《我和殭屍有個約會》系列、《情陷夜中環》、《肥貓正傳》、《縱横四海》及《我和春天有個約會》等。

亞視行政總裁吳雨今日作出回應,承認是美麗的誤會:「以前亞視係賣過好多劇畀唔同嘅單位,好多合約,好混亂,又有啲有補充協議,我哋依家了解緊。(唔會擱置重拍?)睇吓有冇得合作囉!仲可能有其他經典選擇,蕭定一都有買咗啲亞視作品,都可能有合作,咁佢哋都未必想攬住啲經典就算,依家有人想重拍,對觀眾係好事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!