網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月23日 星期六

蘇韻姿(Andrea):孖阮政峰跳手勢舞 蘇韻姿被錫面冧爆甜笑 __,蘇韻姿,

真係戲假情真?前港姐蘇韻姿(Andrea)在無綫劇處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「紅衫魚」(熊心如)一角,而大受歡迎。最近Andrea仲獲加戲份, ...


真係戲假情真?


前港姐蘇韻姿(Andrea)在無綫劇處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「紅衫魚」(熊心如)一角,而大受歡迎。最近Andrea仲獲加戲份,同劇中飾演池子孝嘅拍檔阮政峰發展感情線。不過呢日就有網友問佢哋兩個係咪戲假情真,事源係Andrea同阮政峰齊齊喺社交網上傳咗一條最近好流行嘅「愛的手勢舞」片段,片中佢哋唔止跳得勁合拍,跳到中段時阮政峰仲錫咗Andrea一啖,Andrea即冧到爆咁甜笑,真係睇到都覺得sweet呀!搞到一班網友都忍唔住留言問佢哋係咪真係一齊咗,仲話畀佢哋閃盲喇!

之後Andrea都有留言問大家佢同阮政峰跳成點:「傳說中的情侶舞,你們覺得我們跳得如何呢? 我想挑戰安仔-你不會不夠膽跳嗎?」Andrea仲話要挑戰劇同「安仔」周嘉洛同「Bonnie」林凱恩,唔知「安仔」同「Bonnie」會唔會應戰呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!