掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

冇膽買飯盒!泰臣窮到燶一日三餐捱麵包 __,泰臣,

雖然經歷過黑暗歲月,不過泰臣仍然覺得自己好幸運。藝人翟凱泰(泰臣)貴為2018年元旦「好運1月1」賽馬日的「好運之星」,對新一年充滿希望,又自覺人生最 ...


雖然經歷過黑暗歲月,不過泰臣仍然覺得自己好幸運。


藝人翟凱泰(泰臣)貴為2018年元旦「好運1月1」賽馬日的「好運之星」,對新一年充滿希望,又自覺人生最好運就是成為演員:「可以做自己想做嘅嘢已經好好運,入行之後又會諗呢行會唔會好難搵食呢?冇人關照嘅話點算?又好好彩入咗劇團,離開劇團又搵到經理人接觸電視圈。」生活上,他認為偶爾獲得一些小甜頭已足夠:「揸車泊車有錶位已經覺得好開心,我係一個好易滿足嘅人!」

師兄窮到當八達通

不過幸運背後,原來泰臣亦經歷過失意期,他說:「始終做演員唔能夠寫包單一定穩定,試過有一段時間冇嘢做,因為我哋唔係全職工作,又要Keep住人氣,突然之間冇工作就會囉囉攣。戶口跌到幾位數一定試過,因為演藝學院畢業後做劇團,能夠工作嘅崗位比較少。」他坦言試過一日三餐以麵包充飢:「慳啲慳啲咁食,晏晝都係食麵包,有個師兄當咗八達通,我就買一磅麵包排戲時食,唔係話冇錢買飯盒,係唔夠膽買,慳得就慳。我又未至於要當八達通,但心情一樣好擔心,會諗自己係咪適合呢一行呢?」

幸而他沒有放棄,更以搞笑形象成功入屋,贏得觀眾支持。擅長模仿的他坦言由舞台劇轉演電視劇,當中需要過渡期:「舞台劇係同1,000個觀眾Live,同呼同吸,電視劇就係剪好後再首演,演繹上都好唔同,好多拍劇嘅人都話『你演技可唔可以唔好咁誇?』我哋做舞台劇嗰個舞台太大,手腳移動幅度大啲,但拍劇要收窄喺個電視畫面。依家做咗幾年電視電影,開始拿捏到點樣可以寫實啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!