掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

着孖煙囪條條揈!張振朗慘被龔嘉欣畫大花面 __,嘉欣,張振朗,龔嘉欣,鍾嘉欣,

張振朗個樣好似好慘~藝人龔嘉欣和張振朗到大埔科學園為無綫新劇《堅離地愛堅離地》開工,拍攝張振朗被畫大花臉後齋着孖煙囪瑟縮一角待龔嘉欣打救的場面。在開拍 ...


張振朗個樣好似好慘~


藝人龔嘉欣和張振朗到大埔科學園為無綫新劇《堅離地愛堅離地》開工,拍攝張振朗被畫大花臉後齋着孖煙囪瑟縮一角待龔嘉欣打救的場面。在開拍之前,龔嘉欣便親自操刀用唇膏兼簽名筆畫花張振朗個靚仔樣,每畫一筆便忍不住笑一下,愈畫愈High的她更畫到對方半邊面紅卜卜,似足鍾無艷!

龔嘉欣訪問時便指這醉後戲份有不少尷尬位:「拍咗幾日,有外景有廠,有場係佢除褲笠住我個頭,咁大個女都未試過咁,感覺好怪!(條褲暖?有味?)仲暖,好新鮮!但聞唔到有味,咁啱嗰幾日感冒。」提到聖誕將至,她坦言工作中度過,因為平安夜拍攝《堅》煞科戲後,翌日便緊接為另一套新劇《包青天》開工。

變性感男星

而張振朗就笑指自己因多次在戲中露肉而已變性感男星:「公司個限奶令應該要限下啲男仔!」他又笑指今次被畫花臉是以前作孽後的報應,因之前曾整蠱醉酒朋友:「我唔止畫佢塊面,仲畫埋佢個身,寫住龍的傳人,又喺佢乳頭附近畫咗朵小菊花,到佢返公司換衫時先發現,佢即嗌Oh My God兼擰轉身!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!