網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月17日 星期日

湯怡爆洪卓立瞓身搞電競 __,湯怡,洪卓立,

麥子樂(左起)、衛詩雅、湯怡與陳家樂均認為電競比賽「錢途」無限。
湯怡爆洪卓立瞓身搞電競湯怡(Kathy)、陳家樂、麥子樂(Bryant)及衛詩雅(Michelle)昨日出席《英皇電競菁英盃2017:皇者之路》總決賽 ...


湯怡爆洪卓立瞓身搞電競

湯怡(Kathy)、陳家樂、麥子樂(Bryant)及衛詩雅(Michelle)昨日出席《英皇電競菁英盃2017:皇者之路》總決賽,何超蓮亦有到場支持。Kathy坦言為男友洪卓立成為英皇電競戰隊G-Rex合作人而開心:「佢隊G-Rex簽咗打機好勁嘅隊員。(用咗38萬港元?)值得嘅。」家樂則透露獲女友余香凝送贈遊戲機,他不停打機,令父母看不過眼,即解釋打機比拍戲賺得多錢。

Bryant受訪時提到日前拍電台實況劇,本來要拍攝前「包山王」黎志偉遇電單車禍的場面,期間駐場救護員告知附近發生致命車禍,他直言心情沉重。而Michelle自爆沉迷手機遊戲《傳說對決》,還經常與Bryant對打。Bryant直言想參加公司內部的打機比賽,因為有假期做獎品,覺得比獎金更吸引。



何超蓮到場為參賽者打氣。
  • 何超蓮到場為參賽者打氣。
洪卓立(左)睇好電競前景,投資電競隊伍G-Rex。
  • 洪卓立(左)睇好電競前景,投資電競隊伍G-Rex。



鍾意就快D Share啦!