網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月17日 星期日

晒線行騷!雷莊𠒇冇黐膠紙唔怕走光 __,雷莊𠒇,

Sexy呀!港姐冠軍雷莊𠒇出席沙田馬場舉辦的「六福珠寶賽馬日」,並為六福珠寶行騷,雷莊𠒇穿上deepV連身裙大騷事業線。受訪時,談到衣着性感,她坦言: ...


Sexy呀!


港姐冠軍雷莊𠒇出席沙田馬場舉辦的「六福珠寶賽馬日」,並為六福珠寶行騷,雷莊𠒇穿上deep V連身裙大騷事業線。受訪時,談到衣着性感,她坦言:「都要小心啲,不過出場前已經做足準備,肯定唔會走光。(黐晒膠紙?)冇呀,但ok,因為條裙好合身。」雷莊𠒇表示今次是首度行珠寶騷,但事前沒有特別練習:「我都識行,我諗冇問題。(係咪第一次嚟馬場?)之前同朋友去過跑馬地馬場一次,沙田馬場就第一次。(會唔會投注?)我好驚輸,我永遠都唔會賭錢,但作為運動去睇好好睇,我自己都學過策騎,好好玩,但後來我打排球,所以冇時間再學。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!