掃呢頁CODE去手機

2017年12月12日 星期二

方逸華離世:肥番晒!陳勳奇抗癌成功 身負重任唔敢死 __,陳勳奇,癌,方逸華,

陳勳奇宣布抗癌成功,今日見面精神奕奕。早前發現患上「甲狀腺未分化癌」而暴瘦的導演陳勳奇,今早現身方逸華追思會,戴着黑超,穿着厚褸的他步履輕盈,精神不錯 ...


陳勳奇宣布抗癌成功,今日見面精神奕奕。


早前發現患上「甲狀腺未分化癌」而暴瘦的導演陳勳奇,今早現身方逸華追思會,戴着黑超,穿着厚褸的他步履輕盈,精神不錯,身形亦比之前發福。他進場後與方逸華的妹妹握手及鞠躬,他受訪時說:「專登從北京返來,以前方小姐對我好好,依家已經抗癌成功 ,老虎都可以打死。」

年少輕狂得方逸華原諒

提到與方小姐的往事,陳勳奇說:「方小姐生前對我好好,趕到嚟係緣分,反而陳自強出殯時,自己喺北京趕戲嚟唔到,依家電影煞科,所以可以趕到嚟。十五歲時加入咗邵氏,喺邵氏度成長,方小姐喺我好細個已經好錫我,以前我好反叛,成日激佢,又做錯嘢,多謝佢原諒我,即使離開邵氏後,佢都有搵我做導演,嗰部戲叫《沒有老公的日子》,係葉德嫻同袁詠儀拍嘅。」

成龍王家衛嗌咪出事

早前發現患癌的他,直言以為自己會死先,他說:「以為我生cancer應該會走先,不過老天爺信我任務未完成,過去呢十幾年,喺大陸都有關心下一代,題材都係正能量,自己會繼續做好呢個任務。拍完《美麗戰爭》講傷殘人士點樣殘而不廢。(你依家身體點?)已經復元,老虎都打得死,成龍同我講叫我唔好死,話《十二生肖》仲要我拍,王家衛都叫我唔好死,《一代宗師》要拍嘅,所以依家有兩大任務喺身,自己都要清醒,希望可以創作多啲關於香港嘅故仔。」

至於藝人汪明荃戴着眼鏡素顏現身追思會,由樂易玲招呼在方逸華遺照前鞠躬後,汪明荃與方逸華的妹妹握手,並向對方致予慰問。另外前藝人曹眾拖住一個小朋友到場,之後跟方逸華兩個妹握手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!