網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月21日 星期日

渣馬:瞓得3個幾鐘 胡諾言照突破往績 __,胡諾言,

胡諾言瞓得3個幾鐘就出發跑全馬。「CrazyRunner」成員胡諾言(胡仔)出戰「渣打馬拉松2018」的全馬賽事,一共用了3小時43分完成,胡仔接受訪 ...


胡諾言瞓得3個幾鐘就出發跑全馬。


「Crazy Runner」成員胡諾言(胡仔)出戰「渣打馬拉松2018」的全馬賽事,一共用了3小時43分完成,胡仔接受訪問時表示要用無驚無險來形容,又指上年時間為3小時57分,成績有進步:「點解用無驚無險呢?跑全馬就應該要早啲瞓,但尋晚10點想瞓嗰陣仔仔喊啦,呀女又走過嚟啦,搞到成12、1點先瞓,今日(21日)又4點幾要起身預備,所以有呢個成績都好開心,都算有交代。」

胡仔又提到今晚有Crazy Runner成員會出席無綫頒獎典禮,所有佢爭取獎牌用行動支持他們:「希望各位兄弟姊妹今晚得償所願拎到獎。(你手上嘅牌係?)完成咗全馬賽事就會有。」胡仔透露家人非常擔心他參選馬拉松,希望他能量力而為的完成賽事。

另外,胡仔大爆於跑步期間見盡各種奇景:「有啲就赤腳跑、有啲就着到鯊魚咁跑、有啲着西裝、有啲仲會着拖鞋,真係好有香港本土特色。(下年跑嗰陣會唔會試吓其他造型?)都唔會,因為每一次跑都差唔多用成年嘅時間去準備,都未知下年會唔會玩,屋企人又會擔心,要量力而為。」他又謂如果下年工作有空檔都會想繼續支持,還笑言希望跟仔仔一齊跑步。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!