網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月21日 星期日

渣馬:細仔撞穿頭縫五針 黃長興推BB車跑 __,黃長興,

黃長興囝囝前晚唔小心撞穿頭,今日要坐住BB車參賽!藝人黃長興今晨參加「渣打馬拉松2018」,同行還有太太Peggy、3歲多的女兒Paige及1歲多的兒 ...


黃長興囝囝前晚唔小心撞穿頭,今日要坐住BB車參賽!


藝人黃長興今晨參加「渣打馬拉松2018」,同行還有太太Peggy、3歲多的女兒Paige及1歲多的兒子Tristan。他們一家參與家庭跑「400m前世情人跑」,而長興細仔Tristan前晚因為小意外撞穿頭,更傷到要入院縫五針,相當陰功。縫針後返家休息,長興今朝帶帶同他出席,唯有推着BB車來跑,而家姐Paige就自己跑完成賽事。

長興接受東網獨家訪問時謂:「完成400m後,我哋都返家休息,我係第一次跑馬拉松,但呢一年拍番多少少嘢,要減磅,而跑步係一個幾好嘅keep fit方法,所以都接受咗,今次同太太都係第一次,而Tristan啱啱縫針,如果跑得犀利出晒汗對個傷口就唔係咁好,所以我就推住佢嚟跑。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!