掃呢頁CODE去手機

2018年1月16日 星期二

李佳芯抱B硬晒軚 黎諾懿想追個女 __,李佳芯,黎諾懿,

黎諾懿喺無綫新劇裏面孖李佳芯湊B。藝人李佳芯及黎諾懿到九龍城一間幼稚園,為無綫新劇《BB來了》拍攝湊B戲份。劇組找來逾10個小朋友參與拍攝工作,現場相 ...


黎諾懿喺無綫新劇裏面孖李佳芯湊B。


藝人李佳芯及黎諾懿到九龍城一間幼稚園,為無綫新劇《BB來了》拍攝湊B戲份。劇組找來逾10個小朋友參與拍攝工作,現場相當墟冚!

諾懿笑言此劇的BB演員才是「大佬」,偶有小演員情緒失控,他便要出盡法寶充當奶爸去安撫,而臨場亦有小朋友鬧情緒令拍攝工作延誤,難怪諾懿笑謂:「佢哋肯跟我,全部係時間同心力換返嚟嘅,好彩我仲係新手爸爸,點都有啲幫助嘅。拍嘅時候我都好掛住自己個仔,不過如果帶佢嚟只會添亂,佢開始識行嘞。(追個女?)係就最好啦,但點都會生多個,等小朋友第二時有照應嘛。」他又表示日前於荒山野嶺拍攝畀狗追戲份,故笑謂:「BB同狗都係難受控嘅,呢套劇難度都幾高。」

相比諾懿,佳芯直言拍此劇令自己開始識湊B:「戲裏面我同諾懿個B因為成長期緣故,會分別搵4、5個唔同年齡嘅小演員嚟演。之前我試過抱出生十幾日嘅B,佢成身軟綿綿,我就抱到硬晒軚!(諗住第二時生幾多個?)睇緣分啦,以前好想湊成『好』字,但依家仲喺度搏殺,短期內好難諗自組家庭,至少今年工作都排到密麻麻。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!