掃呢頁CODE去手機

2018年1月16日 星期二

老公無王管!苑瓊丹回巢拍劇揭箇中原因 __,苑瓊丹,

「苑瓊丹子」返嚟喇~藝人苑瓊丹(苑仔)今日到電台接受訪問,離開無綫數年的她透露新一年會回巢拍劇:「拍緊一套網劇,同林峯再做母子。上一套同林峯喺大陸合作 ...


「苑瓊丹子」返嚟喇~


藝人苑瓊丹(苑仔)今日到電台接受訪問,離開無綫數年的她透露新一年會回巢拍劇:「拍緊一套網劇,同林峯再做母子。上一套同林峯喺大陸合作嘅劇集太正經喇,今次終於可以好玩啲,我做一個成日打麻雀嘅爛賭媽。之後四月會返無綫拍劇,已經兩年冇拍過無綫嘅嘢!(有啲咩咁吸引你返娘家拍劇?)咁拍戲最重要就係啲腳(拍檔),今次都係想同啲老朋友合作,同時又有啲未合作過嘅人,期待會有新火花。」

乘機Sell戲

苑仔又力薦有份參演的新電影:「呢套《西遊記:女兒國》會喺情人節上,我覺得好啱,因為套戲講一個情字,我覺得依家啲都市男女遇到感情問題嘅時候都好唔識處理,希望觀眾睇完呢套戲之後可以有一啲啟發。」

目標做女首富

講到她搞增髮生意已有多年,問到忙拍劇如何兼顧生意?苑仔就話沒有問題:「其實2017年已經屬於係半停產狀態,一直都有兼顧做生意嘅嘢,始終包裝、宣傳、行政所有嘢都要一腳踢,希望我嘅生意同電影都一樣成功啦。」又搞笑道:「我目標做女首富㗎!」

老公唔使畀家用?

百足咁多爪的苑仔又透露正積極籌劃新生意:「想試其他範疇嘅嘢,細節仲傾緊,落實咗會同大家宣布。(又拍劇又做生意,老公有冇詐型?)佢不知幾開心呀,冇人𥄫住佢又唔使佢畀家用!講笑啫,我同老公都係互相尊重,佢知我鍾意做呢啲嘢,從來都唔會管束我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!