掃呢頁CODE去手機

2018年1月16日 星期二

溫家偉女友洩「蜜」即扮傻 __,溫家偉,

溫家偉女友洩「蜜」即扮傻

溫家偉女友洩「蜜」即扮傻「大隻仔」溫家偉(Alan)身為劉佩玥和周志文的共同好友,非常樂意助二人保護愛苗,更甘願拖女陪二人出街做「煙幕」。不過,今次A ...


「大隻仔」溫家偉(Alan)身為劉佩玥和周志文的共同好友,非常樂意助二人保護愛苗,更甘願拖女陪二人出街做「煙幕」。不過,今次Alan的混血女友就百密一疏,不小心在社交網的限時動態中公開劉佩玥與周志文玩得出雙入對的情況。Alan接受本報記者電話訪問時,即扮傻笑說:「你哋認錯人咋?」即使他之後認真回答,但都明顯與好友夾晒口供:「其實佢哋本身都好Friend,只係咁啱出嚟玩啫。(怕唔怕畀人話你同女友好多事?)唔怕,全部一齊影相一齊玩,哈哈,亦唔覺得佢哋係拍拖!仲有,我哋掟咗成晚都冇贏啲咩,好似倒錢落海咁!」




鍾意就快D Share啦!