網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月5日 星期五

陳庭欣遇撞車 即時落車安撫受傷司機 __,庭欣,陳庭欣,

好有善心。凌晨時段喺黃竹坑道天橋往香港仔隧道方向發生一單交通意外,一架空載的士遭七人車追撞,的士更被撞至掉頭,情況都幾嚴重。當時藝人陳庭欣(Toby) ...


好有善心。


凌晨時段喺黃竹坑道天橋往香港仔隧道方向發生一單交通意外,一架空載的士遭七人車追撞,的士更被撞至掉頭,情況都幾嚴重。當時藝人陳庭欣(Toby)咁啱途經上址,即時報警兼落車視察,發現的士司機受傷但清醒,Toby先行安撫的士司機,之後去了解七人車的情況時,發現七人車內竟然冇人,當時Toby嚇咗一跳,第一個諗頭係「唔通個司機飛出車跌落橋底?」之後睇真啲,見七人車車頭玻璃未有破裂,先至肯定七人車司機唔係拋出車外,Toby見到咁情況,即時喺社交網作出呼籲,直擊事件或者目睹七人車司機蹤影的人士,請盡快聯絡警方提供資料,Toby臨尾仲留言叮囑大家要小心駕駛安全至上,真係好有善心!

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!