網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月5日 星期五

【張衞健胞弟猝死】獨居古洞一室凌亂 張衞彝:九龍塘嘅屋企你哋唔俾我入 __,張衞健,

張衞健胞弟張衞彝昨午被發現倒斃上水古洞家中,終年50歲,事件由孻弟、任職警司的張衞基登門揭發。張衞健早年與曾任其經理人的胞弟張衞彝關係決裂,2013年 ...




張衞健胞弟張衞彝昨午被發現倒斃上水古洞家中,終年50歲,事件由孻弟、任職警司的張衞基登門揭發。

張衞健早年與曾任其經理人的胞弟張衞彝關係決裂,2013年,張衞彝開記招,向健仔追討20%佣金,又指:「本是同根生,相煎何太急。」

張衞彝當日在記招上又向傳媒稱:「唔好再抹黑我,你哋見到係真嘅我,你哋見到出嚟係我塑造出嚟嘅張衞健,今日要為自己打算一次,我連一兩隻牙甩咗,做幾萬蚊整牙都冇錢,冇儲蓄,上水都唔敢出去。」

最後張衞健聯同母親聯合發聲明澄清,指「媒體對張衞健之指控絕對不實」,又稱「張衞健母親證實張衞健過去數十年對家人均盡孝盡義,絕無虧欠身邊人」,還稱:「張衞健感激身邊人支持,承諾只要有天『鳥倦而歧途知返』,一家人還是希望見到『浪子回頭走正途』的。」

其後張衞彝還接受大陸傳媒做「家訪」,其寓所一片凌亂,堆滿雜物,還在牆壁上寫字抒發感受,如"I hate money"等等。而衣帽間裡還藏著張衞健曾穿的衣服,四周又貼滿健仔的剪報。由於太久沒有人打理房子,故天花板還掛著蜂巢。

曾抑鬱症的張衞彝,在訪問中表示經濟緊絀,雖然健仔每月寄三萬元家用給他,但張衞彝稱捉襟見肘,「扣晒基本開支,除非我好有恆心,我今個月就洗兩件,下個月就洗一部冷氣機啦。」「佢呢六年嚟佢點樣對我?我冇辦法,我只可以咁(指開記招)。」、「我已經再沒有辦法幫他(張衞健)去維修這麼大的房子(指古洞獨立屋),我已經沒有辦法在香港再生存,生活下去。」

訪問中,張衞彝表示最心痛是母親也站到張衞健那邊,還聯合發聲明:「我冇諗過會係媽咪嚟講。媽咪,你要我讓步讓到幾時?」「我有理過屋企,你哋知道,但九龍塘嘅屋企你哋唔俾我入,電話號碼亦都改埋。」

《新娛樂在線》影片截圖 2013年,張衞彝接受大陸傳媒到其古洞住所作專訪。 (《新娛樂在線》影片截圖) (《新娛樂在線》影片截圖)
(《新娛樂在線》影片截圖) (《新娛樂在線》影片截圖) 牆上貼有關於張衞健的剪報。(《新娛樂在線》影片截圖)
衣帽間都是張衞健穿過的衣服 (《新娛樂在線》影片截圖)

鍾意就快D Share啦!