網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月17日 星期三

挑戰歷代經典!朱晨麗被欽點擔正做周芷若 __,朱晨麗,

朱晨麗就被欽點擔正做周芷若!無綫經典劇集《倚天屠龍記》將開拍電影版,花旦朱晨麗(朱朱)被欽點擔任女主角周芷若,面對趙雅芝、周海媚、高圓圓等歷代演過周芷 ...


朱晨麗就被欽點擔正做周芷若!


無綫經典劇集《倚天屠龍記》將開拍電影版,花旦朱晨麗(朱朱)被欽點擔任女主角周芷若,面對趙雅芝、周海媚、高圓圓等歷代演過周芷若的女星,朱朱坦言大感壓力:「佢哋全部都係靚女,同埋個角色太深入民心,對我嚟講好大壓力,不過好榮幸公司畀機會我,我會盡力嘅!(今次都要做打女?)都要,不過近排兩套劇都打開咗,但着住古裝打,會係第一次。」對於公司開綠燈給旗下藝人入影圈,朱朱十分期待:「都知嚟緊會有武俠片拍電影版,都想試吓!近排新劇《平安谷之詭谷傳說》出街,觀眾幾受落我個民初造型,但時裝造型就強悍啲,其實兩者都冇所謂,有得拍就開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!