網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月17日 星期三

車頭Logo被撬!丘凱敏香車慘被毁容 __,丘凱敏,

慘慘呀!藝人丘凱敏(Anna)是愛車之人,平日喜歡駕駛心愛的寶馬出入,她在社交網甫出其座駕被毁容照,車頭的logo竟然被撬走,嚇窒朋友,她回覆東網時欲 ...


慘慘呀!


藝人丘凱敏(Anna)是愛車之人,平日喜歡駕駛心愛的寶馬出入,她在社交網甫出其座駕被毁容照,車頭的logo 竟然被撬走,嚇窒朋友,她回覆東網時欲哭無淚:「連logo都要偷,朋友話淘寶好平都買到,真係要叫大家唔好再做呀,刑事嚟㗎!」不過Anna最後也沒有報警,她無奈地說:「我冇報警,check咗最後泊車地點嘅cctv,沒有可疑人接觸,而再之前去過太多唔同地方,難再check下去,因為唔知喺邊度被撬,追查唔到。」她說會訂回新logo,香車已回復靚樣外,又會裝車cam,因為相信賊人是睇中她冇裝車cam,故會盡快安裝。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!