網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月3日 星期三

叉插入口起血泡!楊千嬅爭啲開唔到騷 __,楊千嬅,千嬅,

好彩最後頂得順!楊千嬅為演唱會剪了一頭短髮,又染了銀白色,她在慶功宴上受訪時表示會keep住這形象一段時間,下個目標想做個動作演員,她笑說:「我依家似 ...


好彩最後頂得順!


楊千嬅為演唱會剪了一頭短髮,又染了銀白色,她在慶功宴上受訪時表示會keep住這形象一段時間,下個目標想做個動作演員,她笑說:「我依家似韓國派嚟嗰啲殺手。我鍾意咗,返唔到轉頭,keep一陣先,過埋年先。」

只能食粥水

千嬅坦言捨不得演唱會完結,她更分享開騷前一件好變態的事,她說:「其實大家唔知道,我開騷前兩日,趕住綵排就求其買件三文治喺車食,因為隻手污糟,咪攞住隻叉拮件蛋治食,點知架車一耷停,支叉就插咗落喉嚨度,即時冇流血,去到location就發現有個血泡喺裏面,仲愈來愈大,喺正個吊鐘位前面,有粒綠色提子咁大,真係想死,就搵醫生用針筒同我抽,以為冇事細粒番,點知塊皮甩咗變咗咁大粒痱滋,好痛,食嘢痛、呑口水又痛,講嘢都痛,由總綵排到演出到第四場都痛,好彩捱到冇影響到唱歌,真係開埠以嚟都未試過有女歌手開騷前畀叉插親喉嚨,嗰幾日只能食粥水,真係好癲,但呢個係人生好好嘅訓練,咩都唔怕,只要專心做好一件事。」

仲要作感冒

前晚尾二一場,千嬅開始作感冒,即刻啪晒藥,好彩最終都完成晒演唱會先爛聲。聲音有點沙的她表示回家也不敢攬攬兒子Torres,因為怕傳染到兒仔,但尾場Torres亦沒有出現,因為感冒菌肆虐,所以她未有安排兒子來睇騷,她說:「佢總共睇咗三場,頭場、聖誕同倒數,佢倒數都叻仔睇到完場先走。」

唔敢挑戰更多場數

問可有想過再挑戰更多場數?千嬅表示要好多準備功夫,她說:「但我覺得咁樣差唔多,你要畀個質素人哋,夾硬得個多字,做得唔好就唔好。」今次個唱可會走tour?她笑說:「要休息吓先,其實我唔可以咁講。」千嬅坦言完騷後她就收爐,她說:「都有啲廣告要拍,但主要休息同陪吓個仔,因為成個聖誕冇陪佢,我老公好好,佢有幾日冇嚟(紅館),帶咗佢去澳門玩,又同佢去嘉年華,因為小朋友係要玩。」

千嬅在我11場演唱會中,場場都有新衫,總共有40套演唱服飾,她說:「唔計度身訂造嘅服飾,品牌贊助咗成33套,我都懷疑好貴,話之靚唔靚都着咗先。」之前有場其中一件贊助衫因為拉鏈KICK住,她坦言驚到面青,因為不知怎樣賠,她說:「我哋好戇居,又用花士令搞咗好耐,原來係KICK住入面一塊布,一抆番出嚟就拉到。」千嬅為今次演唱會搞到周身傷,見她右肩有瘀傷,左肩也勞損,每日教練都幫她做超聲波舒緩鬆筋,而腳趾骨又腫脹,每次落台換衫她都要用冰水浸腳舒緩痛楚。

唔知樂嫂有喜

談到搵余文樂做嘉賓,千嬅表示今次是第一次見樂嫂,盛傳樂嫂有喜,千嬅可有恭喜對方雙喜臨門?她說:「佢雙喜臨門咩?我唔知喎,真係㗎?(你見唔到佢大肚?)冇喎,見唔到,(阿樂有冇同你講?)冇喎。」她大讚樂仔練唱她首《MR.》已經好堅,因為首歌好難唱,有人打趣笑說聽唔出樂仔是唱她首歌,她笑說:「佢真係有心,(你唔好再push佢唱歌!)都唔知點應你哋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!