網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月3日 星期三

女神認拍拖!彭慧中Sweet爆:梗係男朋友 __,女神,彭慧中,

宅男心碎了!擁有33C火辣身材的《都市閒情》女神彭慧中(Phoebe)一直深得網友喜愛,男Fans大讚其身材冇得頂,亦經常留意她在節目中騷長腿!不過, ...


宅男心碎了!


擁有33C火辣身材的《都市閒情》女神彭慧中(Phoebe)一直深得網友喜愛,男Fans大讚其身材冇得頂,亦經常留意她在節目中騷長腿!不過,女神原來已經有着落,日前除夕夜Phoebe被拍到與一名西裝男夜蒲,兩人表現親暱,西裝男更親吻Phoebe的面頰。

Phoebe接受東網訪問時承認拍拖,對方從事金融業,她說:「梗係男朋友先至咁親密一齊咗一段時間,冇公開都唔想特別公開,一向低調。(之後可以公開放閃?)唔會呀!順其自然。(夜蒲完去咗邊?)冇呀!第日要開工,所以留咗一陣就返咗屋企」不過Phoebe笑言最需要澄清是男友被形容為40歲中年西裝男,其實對方只是剛過30歲:「好慘呀畀人話40歲中年!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!