網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月3日 星期三

《銀河守護隊》導演回應茱迪科士打垃圾論 __,銀河,銀河守護隊,

和而不同,互相尊重。美國女星兼導演茱迪科士打(JodieFoster)早前批評成為潮流的超級英雄片,指看戲有如去主題公園,電影公司為迎合大眾製造垃圾。 ...


和而不同,互相尊重。


美國女星兼導演茱迪科士打(Jodie Foster)早前批評成為潮流的超級英雄片,指看戲有如去主題公園,電影公司為迎合大眾製造垃圾。漫威超級英雄片《銀河守護隊》(Guardians of the Galaxy)系列導演James Gunn於社交網站Twitter連寫六段回應茱迪的言論如下:

「1. 我諗科士打對戲嘅睇法比較老派,認為大片唔可以有思想性。呢個好多時候係真,但唔一定。佢嘅諗法好常見,亦唔係完全冇根據。」

「2. 我話唔係完全冇根據,因為大部份大片系列都係冇靈魂,呢個亦係電影未來嘅危機。但總有例外。」

「3. 要畀電影生存到,我諗大片係需要有傳統上冇嘅視野同精神。我哋有啲人盡能力帶電影去呢個方向。製作有創意、反映心性同有思考嘅大片,係令我工作感到興奮嘅地方。」

「4. 但公道咁講,至少科士打被引述嘅部份係,佢好似認為拍電影係只係關於佢自己個人嘅成長。」

「5. 對我嚟講,呢個可能係我想做呢樣嘅其中一部份,但要使幾百萬去拍片,應該係關於更多──係關於溝通。所以我個人經驗只係成件事嘅一部份。」

「6. 但我尊重科士打、佢才華同佢為電影所做嘅一切,而我欣賞佢睇荷里活嘅唔同睇法。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!