掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

譚玉瑛避談是否已婚:依家好開心 __,譚玉瑛,

譚玉瑛好似有備而來咁呀!藝人譚玉瑛為電影《捉妖記2》宣傳擔任司儀,曾與該片主角梁朝偉主持兒童節目的她,透露上一次見對方已是十年前,笑指每次見面也是問同 ...


譚玉瑛好似有備而來咁呀!


藝人譚玉瑛為電影《捉妖記2》宣傳擔任司儀,曾與該片主角梁朝偉主持兒童節目的她,透露上一次見對方已是十年前,笑指每次見面也是問同一堆問題,便是update近況。

對於被指已婚,譚玉瑛似有備而來,她否認謂:「睇情況第時結婚真係要宣布吓先。(係咪只欠簽字部分?)總之我依家好開心,係咪睇得出呢?(係咪結婚與否都唔會正式講?)冇諗咁多,我依家好開心,一切都滿意,係自己揀嘅,冇人逼。(會唔會行多步去簽字?)人嘅諗法會隨時改變,真係唔知,長輩要催嘅時間都催完,依家到你哋催,總之多謝大家關了」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!