掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

娛刺撈飯:Law霸踩屎!麥明詩對牛彈琴落錯注 __,麥明詩,

麥明詩對牛彈琴,攞苦嚟辛!知唔知咩叫「久賭神仙輸」?睇吓曾經被喻為「人生勝利組」嘅麥明詩,近排點樣頭頭碰着黑就知!佢做《2017年度勁歌金曲頒獎典禮》 ...


麥明詩對牛彈琴,攞苦嚟辛!


知唔知咩叫「久賭神仙輸」?睇吓曾經被喻為「人生勝利組」嘅麥明詩,近排點樣頭頭碰着黑就知!佢做《2017年度勁歌金曲頒獎典禮》主持,被網友喪插心不在焉,唔識畀反應,上氣唔接下氣又多懶音,喺台慶劇《誇世代》又被人彈戲屎,就連喺社交網站講番當年被性侵經歷,都被人話佢係借機抽水博宣傳,幾乎連呼吸都錯!堂堂一個劍橋法律系畢業生,呃唔到Like都算,仲呃埋呃埋咁多嬲嬲,搞到一沉百踩,因乜解究呀?怪只怪麥明詩只有聰明,但缺乏智慧!

有聲冇氣 照本宣科

Nuts 哥都有睇番麥明詩《勁歌》當晚嘅片段,佢確實係講嘢唔夠氣,但佢展露嘅一手琴技,無可否認係幾OK !唔使福爾摩斯托世,都可以推斷到佢明顯係平時運動量不足,但一個讀書叻兼夾仲識彈琴嘅女狀元,究竟仲可以有幾多時間跑步、游水、行山? Nuts哥反而有另一個發現,就係當你唔睇畫面,只係聽聲,仲以為講緊嘢嗰個係袁詠儀,《新不了情》飾演病君嗰個袁詠儀!點解麥明詩主持《勁歌》會醜態百出?因為照本宣科跟稿讀嘅主持工作,根本唔啱佢做, 你睇佢喺《#後生仔傾吓偈》,有個大方向畀咗佢,由佢自由發揮,佢幾多爆嘢講到出嚟,又話夜蒲鍾意着「嘟嘟裙」,又大談「分手炮」,有次講到女人40歲只可以啞忍老公喺出面滾嗰種無奈,佢仲梨花帶雨喊咗出嚟,不知令幾多後生仔攞起手上紙巾,隔住個Mon替明詩拭淚!

諸葛關公 撈亂嚟做

表面睇,呢種叫諸葛亮出去千里走單騎,叫關雲長返嚟巧布八陣圖嘅人手錯配, 好似唔關麥明詩事,「香港地好多老細都係咁㗎」做藝人,除非紅透半邊天,否則就預咗派到嚟就要做!但唔好忘記,麥明詩嘅本行係法律專業,喺香港,由藝人轉去讀Law做律師而成功嘅例子有唔少,好似黃錦燊、盧敏儀等,但由律師走去做藝人,Nuts 哥只記得十幾年前有位青靚白淨嘅男歌手, 但出道半年,佢都選擇重投法律界,箇中原因好簡單,因為藝人嘅職責係娛樂觀眾,但律師嘅職責係娛樂當事人、陪審團定法官呀?做藝人又是否必須考取相關專業資格? 喺外國可能有法律界轉做藝人嘅成功例子, 但喺香港,一旦嘴張開即散發出攻鼻、刺耳MK味嘅馮盈盈,絕對比麥明詩更易呃到Like !

指羊為狗 水都難抽

你麥明詩「唔止一次」被性侵,兼夾有埋警方信件,力證唔係老作?咁又點呀?想分享啲法律意見,希望幫到被性侵嘅女士將色狼繩之於法?「好心啦,水唔係咁抽㗎!」喺一個是非不分,指羊為狗嘅社會,麥明詩對牛彈琴,攞苦嚟辛!

做過律師嘅美國前國務卿希拉妮講過:「如果你活得久了,會發現生命中很多事情無法掌握,但你可以選擇如何面對。」試問喺動物園猛獸區落車行,被老虎監生咬死,可以怪老虎咩?麥明詩讀書係叻,但佢根本不懂技安(又名胖虎)!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!