網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月29日 星期一

【獨家】四輪朝天!苗僑偉炒的士險過剃頭 __,苗僑偉,

真係睇到都覺得驚…去年榮升視帝的苗僑偉,昨日拍攝撞車戲時親身上陣,不過辛苦有價,太太戚美珍及曾合作的袁偉豪前來探班,正放假的袁偉豪笑言正享受生活,特別 ...


真係睇到都覺得驚…


去年榮升視帝的苗僑偉,昨日拍攝撞車戲時親身上陣,不過辛苦有價,太太戚美珍及曾合作的袁偉豪前來探班,正放假的袁偉豪笑言正享受生活,特別是享受感情生活,還大方談及女友張寶兒。

苗僑偉昨日到九龍灣與許紹雄等為邵氏新劇《守護神》拍攝一場撞車戲,去年他在《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017》中榮升視帝後,對演出依然充滿堅持,毫不錫身的他親身上陣拍攝撞車戲,只見苗僑偉倒臥在四輪朝天的的士內,畫面驚險!

順利殺青隊香檳

受訪時,苗僑偉被問到拍這場撞車戲有否遇上危險?他笑言:「有咩驚險?都係架車驚險,個人冇事嘅,最多都係喺架車裏面碌嚟碌去囉!」可見他拍攝時心情相當不錯,原來好友袁偉豪及太太戚美珍、樂易玲等前來探班,加上完成這場戲後新劇便告殺青,一身鬆晒的他還與劇組影大合照、開香檳慶祝!

而與苗僑偉、許紹雄在《使徒行者2》中合作的袁偉豪(Ben),特意探「卓Sir」及「歡喜哥」班,並上載合照說:「探訪歡喜哥,卓Sir。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!