網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月7日 星期三

孤注一擲!艾美琦花5萬港元「換鼻」望吸金 __,艾美琦,

Amy到台北擲10萬台幣進行鼻子矯形手術。藝人艾美琦(Amy)到台北進行鼻子矯形手術,不幸遇上花蓮再發生地震,連台北都感受到強烈震動,專程去「換鼻」的 ...


Amy到台北擲10萬台幣進行鼻子矯形手術。


藝人艾美琦(Amy)到台北進行鼻子矯形手術,不幸遇上花蓮再發生地震,連台北都感受到強烈震動,專程去「換鼻」的她差點整容變「毀容」!Amy接受東網訪問時表示今次手術共用了10萬元新台幣(約5萬港元):「今次係第二次做,都好肉痛,不過想自己多啲嘢做,因為個鼻歪喺工作上始終唔討好,所以孤注一擲,希望整番直佢。」

問到為何選擇台灣?Amy說:「因為問咗身邊好多女仔,佢哋都話喺台灣整嘅比較多,同埋語言上溝通到。我有個朋友整完個鼻兩個月,我好鍾意,然後佢介紹我嚟呢度。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!