網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月7日 星期三

老公陪對戲 林淑敏冧爆:真係冇嫁錯人 __,

有老公錫嘅女人零舍靚過人。「大小姐」林淑敏到馬鞍山出席《都市閒情》之「靈犬「旺」福近新歲」活動,與一班主持拍檔大玩遊戲,深受街坊歡迎。林淑敏憑劇集《愛 ...


有老公錫嘅女人零舍靚過人。


「大小姐」林淑敏到馬鞍山出席《都市閒情》之「靈犬「旺」福近新歲」活動,與一班主持拍檔大玩遊戲,深受街坊歡迎。

林淑敏憑劇集《愛·回家之開心速遞》人氣急升,問今個新年是否豬籠入水?她笑說:「希望觀眾會繼續開電視支持,錢夠使就算。(有其他新角色?)有份拍新劇《BB來了》,依家有方向,喺《愛》可以再做好啲。(角色影響你本人?)啲人以為我罵人冇底線,大聲少少就係罵人,仲有街坊見到我,叫我畀封Warning letter佢!咁代表個角色大家鍾意,我覺得係幸運嘅。」

問到有否畀過Warning letter老公?林淑敏說:「唔敢呀,佢負責畀家用。(投訴你惡?)冇,有時拍得多集數,自己個腦轉唔切,佢就會陪我對戲,我真係冇嫁錯人!(情人節陪老公?)要開劇、等緊許家傑返香港,有一集講我同佢。(老公呷醋?)唔會,許家傑女朋友都未呷醋」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!