掃呢頁CODE去手機

2018年2月19日 星期一

羅仲謙「僭建」做藍子漢 片尾彩蛋現真身 __,羅仲謙,

羅仲謙喺電影《西遊記女兒國》飾演沙僧,長時間都要做「藍子漢」,不過片尾終於現真身!由郭富城、羅仲謙、林志玲、馮紹峰、趙麗穎、小沈陽等主演的賀歲片《西遊 ...


羅仲謙喺電影《西遊記女兒國》飾演沙僧,長時間都要做「藍子漢」,不過片尾終於現真身!


由郭富城、羅仲謙、林志玲、馮紹峰、趙麗穎、小沈陽等主演的賀歲片《西遊記女兒國》上畫四日,內地票房累計超過5億人民幣。為配合電影的魔幻特效主題,導演和形象指導余家安,在角色造型方面都花了不少功夫。導演鄭保瑞說:「一個特別嘅造型,可以幫助演員更加容易投入角色。」

雙手變紫色

而在片中飾演沙僧一角做「藍子漢」的羅仲謙,今次還要穿着一件度身訂造的肌肉衫「僭建」,令本來已擁有43吋胸肌的他看起來更大隻。他表示:「件衫好貼身好緊,有時收工除衫會見到兩隻手變成紫色;拍攝嘅日子雖然係冬天,但每拍完一個鏡頭個身入面就會全濕,工作人員要用風機吹住我。」

彩蛋真面目示人

每日上妝落妝近7小時,加上不想因為去廁所而浪費時間除衫着衫,連水也不敢飲多。不過先苦後甜,在片尾彩蛋中,沙僧臨離開女兒國前,化身成「捲簾大將」與四侍女道別的場景,羅仲謙終於可以真面目示人。他謂:「上次我成日同人講,藍色嗰個就係我,呢一次就提大家有彩蛋,唔好錯過;『沙僧』呢個角色,無論鏡頭前或後,都帶畀我唔同嘅體驗,好有意思!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!