掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

難夾時間!黃心穎叫馬國明單拖向父母拜年 __,心穎,馬國明,黃心穎,

咁馬國明要加油喇!藝人黃心穎晒事業線出席將軍澳一間商場的賀年活動,談到寒風至她卻性感打扮,她笑謂因沒有時間shopping,故在家中找一條紅色裙出席活 ...


咁馬國明要加油喇!


藝人黃心穎晒事業線出席將軍澳一間商場的賀年活動,談到寒風至她卻性感打扮,她笑謂因沒有時間shopping,故在家中找一條紅色裙出席活動,被問到外出拜年是否也打扮性感?她笑謂會密實點。

早前她曾表示會到男友馬國明家中父母拜年,被問到可有幫手洗碗?她笑謂:「我嗰日上去飲杯茶咋,咁其實又唔係第一次見,所以唔係好緊張!(送啲心思禮物?)有訂咗啲年糕,蘿蔔糕,送禮券。」至於馬國明的父母見到未來新抱是否開心到流口水?她尷尬笑謂:「應該冇啦。(催婚?)冇啦,唔會啩,都冇咁快」

被問到馬國明是否已經向她的父母拜年?他表示沒有,因二人無法夾時間表,但認為新年應要正式見面,更笑謂若到十五都無法夾時間,就會叫馬國明自己到她家中拜年。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!