掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

【《審死官》拍檔】肥施施介強晚上離世 車保羅悲慟:見唔到佢最後一面 __,車保羅,

一個身高6呎3,一個體重曾經超過300磅,58歲的車保羅,與比他年長兩歲的施介強(肥施)是一對活孖寶,90年代接戲接到手軟,除咗歷蘇主演嘅《香港也瘋狂 ...




一個身高6呎3,一個體重曾經超過300磅,58歲的車保羅,與比他年長兩歲的施介強(肥施)是一對活孖寶,90年代接戲接到手軟,除咗歷蘇主演嘅《香港也瘋狂》同《危情》等等之外,最令人深刻的當然是《審死官》中的瘦虎肥龍。去年初兩人一齊接受《蘋果》專訪笑談近況,今日突傳來肥施離世的消息。

車保羅今晚近九時接受《蘋果》電話訪問,傷心地謂:「今日收到朋友電話,叫我去伊利沙伯醫院見肥施最後一面,我好突然,唔知佢入咗醫院,我喺博愛做緊嘢去唔到,點知冇幾耐,張文慈就打電話比我,話肥施走咗。」

車保羅續說:「我好遺憾見唔到佢最後一面,好難過,佢係我好兄弟,我收咗線之後都忍唔住喊出嚟。」

張文慈當年同肥施合作亞視劇,她稱:「今日收到電話,話肥施唔得喇,叫大家去醫院見佢最後一面,我同尹天照去到,佢已經昏迷。佢今晚7點59分就走咗,屋企人喺佢身邊,佢好辛苦,屋企人決定同佢拔喉。」

肥施一路有糖尿病,年三十晚入醫院,情況一路好差,今日家人見其情況轉差,即急通知親友往探望。肥施後來於今晚8時左右離世,終年60歲。


鍾意就快D Share啦!