掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

囝囝半歲大產後抑鬱 35歲孫慧雪老公話我變得好恐怖 [壹週刊 - 1459 - 生活] __,孫慧雪,M1,

生B半年,阿雪仍未完全修身,雖然如此,但她仍繼續接工作,早前得到保險公司邀請,在鬧市派蕉。探熱針囝囝半歲大產後抑鬱35歲孫慧雪老公話我變得好恐怖「宅男 ...






生 B半年,阿雪仍未完全修身,雖然如此,但她仍繼續接工作,早前得到保險公司邀請,在鬧市派蕉。

探熱針

囝囝半歲大產後抑鬱 35歲孫慧雪老公話我變得好恐怖

「宅男女神」孫慧雪一六年底與圈外男友羅天彥結婚,婚後三個月造人成功,由本來的一百一十磅變為佗 B時的一百六十磅,去年七月誕下近九磅重的囝囝 Riley,至今未完全修身,現重一百三十磅,初為人母,湊 BB令她事事緊張,因而患上輕度產後抑鬱,幸好老公全天候在旁開解兼幫手,但亦坦言:「老公話我變得好恐怖。」

小事緊張

一六年十二月,孫慧雪與拍拖六年的圈外男友羅天彥( Edwin Lo)結婚,婚後不設防,很快便造人成功,囝囝 Riley去年七月出世,今年半歲大,肥肥白白很可愛。初為人母,阿雪坦言容易緊張,更患有輕度的產後抑鬱,她說:「我變得易喊又成日發,唔知係咪因為產後賀爾蒙影響,好小事都會搞到自己好大壓力,剛生 BB一個月,陪月叫我食飯休息吓,唔使成日望住個 BB,但係我仍然會一路食飯一路望實佢,或者陪月姨姨同佢掃風,我都會擔心唔知佢會唔會太大力,又或者會唔會太細力掃唔到,呢啲好小問題都令到我情緒好波動。」





阿雪佗 B時體重達一百六十磅。





老公 Edwin對老婆很體諒,知道阿雪情緒有起伏,每次放工後會即刻負責湊囝囝,希望與她一起分擔。





生 B後,阿雪擔當全職母親,每次提起囝囝,她都會忍不住甜笑

起來。

忍唔住喊出來

照顧初生嬰兒,少一點經驗都不可以,雖然有陪月幫手,但阿雪事事緊張,搞到情緒起伏大,阿雪要自我安慰,「有喊過一兩次,但唔算係好嚴重,發現問題後,都會同自己講,點解自己咁緊張,其實佢都肥肥白白吖,問題應該唔係咁大,我會叫自己放鬆。」

見到 Riley健康成長,又是個 happy baby,加上有老公 Edwin在旁開解兼幫手,她說:「老公有時都會話我變得好恐怖,佢好懷念大肚時候嘅我,識我咁耐最溫柔就係嗰段時間。我返工前,一定會打電話叮囑佢,提工人姐姐餵糊仔,耐唔耐睇吓囝囝會唔會鼻塞抖唔到氣,跟住老公就叫我放心,唔使憂慮,佢會幫我睇到實!」





阿雪接受訪問時表示,因生 B後壓力很大,令到賀爾蒙失調,情緒有起伏。





性格樂觀的老公 Edwin,希望阿雪能放鬆一點,不要令情緒變得更差。





半歲大的囝囝重廿三磅,阿雪話抱他一陣便會感到手軟。

33歲先出寫真

24歲入行的阿雪,多年來一直都有投資者找她出寫真集,不過卻被她統統婉拒。直至 16年,阿雪為了紀念入行十年而「豁」出去,騷盡 33C身材,推出首本及唯一的寫真集《 Once》,限量三千本,很快便被搶購一空。

情緒忽高忽低

阿雪指有不少新手媽咪都會經歷這些情況,幸好她性格樂觀,病情沒有再嚴重落去,但情緒依然容易受影響,「每日見到佢少少進步,識得講一個單字,或者突然嗌隻狗仔,嗰種開心就會蓋咗壓力。」





阿雪佗 B時影下不少大肚照,為自己留念。





囝囝出世時重近九磅,是個巨 B。

半人奶半奶粉

半歲大的 Riley,重廿三磅,是個巨 B,出世時食量已經十分驚人。「佢一出世已經要飲一百零五毫升奶,成間醫院都知道,啲姑娘都話我辛苦,因為一般只係飲六十毫升,變咗嗰時我有啲焦急,當時陪月就叫我泵出嚟,盡量儲多啲,咁樣自己同 BB都會舒服啲。但我原來埋身餵人奶會有多啲奶,所以如果生第二胎時,我一定會 keep住埋身。近排開始出嚟做嘢,泵奶次數少咗,我開始一半配方奶粉,一半人奶。」她說。





樣甜身材正的阿雪,是其中一位宅男女神。





一六年,阿雪與拍拖六年的圈外男友 Edwin結婚。





在 TVB浮沉多年的阿雪,不介意性感出鏡,把握每次機會。

現重一百三十磅

今年三十五歲的阿雪,未生 B前樣靚身材正,佗 B時體重由本來的一百一十磅增至一百六十磅,生完後半年,仍未完全修身,她說:「佢臨出世時,我體重去到一百六十幾磅,嗰時個肚好大,好多人都問我係咪佗孖胎。生完之後已經跌咗二十磅,去到一百四十幾磅左右,因為我無特別減肥,平時都係做完嘢就返去照顧 BB,無時間做運動,加上想有多啲人奶,我 keep住食好多嘢,而家大概有一百三十磅。」不過她不是沒有修身目標,「我成日都同自己講要做運動,但有時間我就想陪 BB,因為新劇就嚟出街,之後會有好多宣傳,我唔想俾人見到我好肥,所以已經定咗目標,要喺三月之前瘦一個圈。」

首次做女二

35歲的阿雪, 06年入行,因樣甜而被選中在《美女廚房》擔任助手「飯」,同年加入戲劇組,一直未被無綫重用,但因好身材而受網友愛戴。 16年,阿雪在劇集《純熟意外》以百變形象彈出,更得到拍檔吳啟華激讚,成為熱話。將於月底播出的新劇《三個女人一個「因」》,是入行 11年的阿雪首次做第二

女主角。





《美女廚房》





入行多年的阿雪,去年亦有份演出《不懂撒嬌的女人》,劇中她是唐詩詠的閨密。





除了電視劇,阿雪偶爾亦會拍電影,去年曾參演《我要發達》一片。





《純熟意外》





《三個女人一個「因」》

撰文:娛樂組

攝影:余一駱 


鍾意就快D Share啦!