網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月17日 星期六

劉詩詩一個小舉動 獲空姐激讚有品 __,劉詩詩,

劉詩詩鏡頭前後都係咁好人,抵讚!明星鏡頭前笑容滿面平易近人,鏡頭後就唔係個個都保持到,好似喺啲空姐群組,時不時都會傳出明星人前人後兩個樣嘅消息,仲會狂 ...


劉詩詩鏡頭前後都係咁好人,抵讚!


明星鏡頭前笑容滿面平易近人,鏡頭後就唔係個個都保持到,好似喺啲空姐群組,時不時都會傳出明星人前人後兩個樣嘅消息,仲會狂呻某某明星諸多無理要求,仲唔當佢哋係人咁看待。近日內地女星劉詩詩就成為咗空姐們嘅熱討對象,不過今次唔係空姐講佢壞話,係大讚佢有禮貌同埋態度好。

空姐爆料指,有一次劉詩詩搭飛機坐頭等,成個航程都好低調,靜靜坐低完全冇特別要求,而且唔會閃閃縮縮怕畀人見到個素頻樣,喺劉詩詩離開咗機艙之後,仲見到佢之前有啲凍攞咗張氈冚,嗰張氈仲要摺得好整齊放番喺自己個位,因為據空姐所講,大部分乘客用完張氈,都會隨手放喺地度就走人,有啲手尾嘅都最多係放喺自己個位,冇幾可好似劉詩詩咁仲會摺好咁有手尾,雖然呢啲都係好簡單,但係從呢啲小事,就睇得出劉詩詩鏡頭前後人品都係咁好。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!