網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月3日 星期六

冒寒行婚紗騷!傅嘉莉夢想南極行禮 __,傅嘉莉,

係索嘅!藝人傅嘉莉(Kelly)為婚紗展行騷,其中一套以低胸設計,展露逼爆身材!她認為在情人節前夕及天氣寒冷底下行騷的氣氛很特別,自己希望將來的夢想婚 ...


係索嘅!


藝人傅嘉莉(Kelly)為婚紗展行騷,其中一套以低胸設計,展露逼爆身材!她認為在情人節前夕及天氣寒冷底下行騷的氣氛很特別,自己希望將來的夢想婚禮在南極舉行:「應該幾難忘,想過凍嘅婚禮,自己本身鍾意大自然,最想睇鯨魚同跳落水。」談及感情生活,她表示現時專注工作,未有拍拖:「媽咪都有嚟睇,可能都叫預演咗行婚禮。(有冇催你?)冇啦,覺得工作行先。(有冇人追?)都有,但要多啲時間再了解吓,但工作都忙。(係咪都要怕凍?)最好係怕凍,又肯為我而做就最好,鍾意啲感動時刻。」

講到Kelly在日前無綫台慶頒獎禮,大會宣布唐詩詠奪視后一刻展露「天然呆」表情,她笑言當時自己都唔知:「個喇叭係我哋個位再前啲,當宣布時我係聽唔清楚,雖然我係一分子,但邊個攞獎我都開心感動,而詩詠係我拍四葉草嗰時已經認識,佢拎獎係實至名歸。(有網民話係潛力圖?)睇番覺得幾得意,我都唔介意,之後係多啲情境見到都係開心事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!