掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

角色勁慘情!譚凱琪太入戲喊到情緒低落 __,譚凱琪,

譚凱琪最近喺新劇就要演一個好慘情嘅角色。藝人譚凱琪日前在電視城拍攝無綫新劇《包青天再起風雲》,她說:「我喺劇中角色好慘情,好多喊戲,呢幾日要拍我喊得好 ...


譚凱琪最近喺新劇就要演一個好慘情嘅角色。


藝人譚凱琪日前在電視城拍攝無綫新劇《包青天再起風雲》,她說:「我喺劇中角色好慘情,好多喊戲,呢幾日要拍我喊得好辛苦嘅戲,連帶近排嘅心情都受影響,變得好低落!」

問到會否收工做運動對抗負面情緒?她說:「都想,但好多時收工已經係半夜,要等放假!個劇三月會去橫店拍外景,我未去過橫店,但我覺得點都要去,否則同人講自己拍劇但未去過橫店,好似始終爭啲嘢咁!我向啲熟悉橫店嘅同事打聽過,知道到時啲天氣冇咁凍,亦都聽聞嗰度附近都有嘢可以食,近年已經唔算荒蕪,所以我都好期待!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!