掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

鄭裕玲:《Do姐》合體!嘟嘟難得「夜蒲」豪氣請客 __,鄭裕玲,

《Do姐再Shopping》合體喇!資深藝人鄭裕玲(嘟嘟)同農夫嘅陸永及C君一拍即合,佢哋主持嘅《Do姐去Shopping》深受唔同年齡層觀眾歡迎,而 ...


《Do姐再Shopping》合體喇!


資深藝人鄭裕玲(嘟嘟)同農夫嘅陸永及C君一拍即合,佢哋主持嘅《Do姐去Shopping》深受唔同年齡層觀眾歡迎,而最新嗰輯黃翠如、蕭正楠及馬國明有份客串嘅《Do姐再Shopping》仲攞埋《萬千星輝頒獎禮2017》最佳節目主持獎,非常犀利,呢晚佢哋終於舉行慶功宴,台前幕後都喺度,嘟嘟仲「萬歲」請客添,真係勁熱鬧!

嘟嘟喺Instagram上載合照,留言:「#do姐再去shopping 今晚慶功 可惜 蕭公子(蕭正楠)因工作不能出席!#happy」雖然嘟嘟心裏成日叫陸永同C君「嗰兩隻嘢」、「垃圾」,其實不知幾咁錫佢哋!翠如都留言:「多謝Do姐盛宴❤️」而蕭正楠就喺嘟嘟返咗歸瞓覺覺先出現,嘟嘟話:「Good good good! @edwinsiu 收工後有出現,不過我已經回家 💤 馬明今早要工作,沒有『最佳節目主持人』的合照,下次再約!Thanks you guys!」所以都係未能成功六個人合體影相!

而有「千杯不醉」之稱嘅嘟嘟一向深閨簡出,好少「夜蒲」,粉絲笑問佢:「仲未瞓?」又話:「呢間爐端燒一看就係貴嘢!Do(嘟)姐好好啊 請得那麼豪!邊個仲話Do(嘟)姐孤寒?」網民都話好期待佢哋開新輯,希望長拍長有!亦有網民留意到馬國明咁凍仲着短袖衫,真係厲害咁話!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!