掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

【閃耀人生女人心-張天愛(1)】有個猛料公職王父親 門口點解掛三盞燈? __,閃耀人生女人心,張天愛,

張天愛,由土生土長的香港女人,到搬到北京居住,搞藝術、教跳舞、養育孤兒,每月返港一兩次,看望95歲爸爸張有興及女兒、孫女。訪問前,張天愛先帶爸爸張有興 ...




張天愛,由土生土長的香港女人,到搬到北京居住,搞藝術、教跳舞、養育孤兒,每月返港一兩次,看望95歲爸爸張有興及女兒、孫女。

訪問前,張天愛先帶爸爸張有興去中環睇眼科醫生。除了是一位爸爸,亦被尊稱為二戰後香港第一代民主派、首任華人市政局主席,以及立法局議員。

94歲的張有興,依然身壯力健,張天愛稱:「佢依家成熟咗,老咗,就變番一個小朋友咁,要同佢講佢鍾意啲嘢,鍾意去書局睇書,睇電視又成日轉台玩佢,成日戴headphone聽歌,又寫嘢上網,I think it's good。同埋,佢好要忙,可能以前做好多社會工作,佢好鍾意人哋搵佢幫忙,覺得有意義。」她指爸爸身體依然好,會坐飛機去旅行,「佢啲骨就越嚟越收縮,所以我叫佢做啲拗腰動作,伸展膊頭。」

張有興當年是有名的「公職王」,張天愛回憶小時侯,想見爸爸一面,都十足十去診所輪籌睇醫生:「細個嗰陣成日見唔到佢,每日都好夜先返。去寫字樓搵佢呢,佢有三個秘書做唔同嘅嘢,門口三盞燈,著邊一盞燈,就邊個入去,好似係紅色、綠色、橙色,交通燈咁。我哋去見佢,都要好似睇醫生咁,排隊輪籌。」

張天愛指當年爸爸任職市政局、立法局,公民組織,同時亦營運自己公司,代理Breitling、Omega等品牌,忙到不得了,這亦影響她往後的價值觀:「我細個就覺得,原來爹哋可以做好多嘢,我將來都要學佢咁開三盞燈。」

既要從事文化藝術工作,又有兼顧「天愛基金」,教舞拍片,再抽空孝順父親,張天愛拼命去過她那忙而充實的人生:「媽咪當年過身時,講咗一句影響我好深,佢話:『時間,係買唔到,每一分一秒,所以你要盡做你想做嘅事!』」



採訪:林妙萍

攝影:郭賢興

攝錄:林德雄、李祉澄



【閃耀人生女人心——袁詠儀】

http://bit.ly/2EkPJY1

【閃耀人生女人心-琦琦】

http://bit.ly/2HMJnmK



張天愛回憶小時侯,想見爸爸一面,都十足十去診所輪籌睇醫生。
張有興當年是有名的「公職王」。(資料圖片)
因為母親的一句說話,張天愛拼命去過她那忙而充實的人生。

鍾意就快D Share啦!