掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

【女神出山】龔嘉欣回眸驚艷網友 __,嘉欣,女神,龔嘉欣,鍾嘉欣,

靚女真係做咩都咁正!藝人龔嘉欣(Katy)憑住甜到漏嘅笑容俘虜唔少男士嘅心,呢日Katy喺社交網上載一條睇日落嘅短片,就對住鏡頭不停甜笑,片段中嘅佢原 ...


靚女真係做咩都咁正!


藝人龔嘉欣(Katy)憑住甜到漏嘅笑容俘虜唔少男士嘅心,呢日Katy喺社交網上載一條睇日落嘅短片,就對住鏡頭不停甜笑,片段中嘅佢原本背向鏡頭,點知突然轉身望實鏡頭,一頭長髮仲隨風飄起,真係好有女神feel,加上佢着咗一件寫有「Honey」字樣嘅衞衣,搞到網民係咁留言話想做Katy嘅Honey!

而Katy亦開心留言:「Sunsets are proof that no matter what happens every day can end beautifully(日落證明了無論每天發生什麼事情,都可以完美地結束)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!