網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月22日 星期四

【下次多少年?】23年後重遇過兒 「小龍女」:感覺.......奧妙 __,小龍女,吳卓林,

金庸筆下《神鵰俠侶》嘅楊過同小龍女,佢哋可歌可泣嘅愛情故事,被翻拍成電影同電視劇無數次,講到最經典嘅當然係95年版本,由古天樂同李若彤主演嘅大台劇集《 ...




金庸筆下《神鵰俠侶》嘅楊過同小龍女,佢哋可歌可泣嘅愛情故事,被翻拍成電影同電視劇無數次,講到最經典嘅當然係95年版本,由古天樂同李若彤主演嘅大台劇集《神鵰俠侶》

今日姑姑同過兒終於重聚喇,「姑姑」李若彤今朝喺微博貼咗同「過兒」古仔嘅合照,留言話:「 23年了,感覺.......奧妙。感覺好像才不多久前的事。十六年後在飛機上的一遇,七年後昨晚晚餐才又再遇上,下次會是多少年呢!」

相隔23年,好多網民見到姑姑同過兒終於重聚,都好感動,仲不段留言,兩個多小時,已有超過5千多個留言,「姑姑,過兒,永遠的經典。兩個人還是又美又帥!」、「不變的姑姑,變黑的過兒」、「生命存在的意義,莫過於一段又一段美好的相遇與重逢。生命有限,記憶無涯,且行且珍惜。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

李若彤同古仔主演嘅95版《神鵰俠侶》最為經典,今日李若彤貼咗同古仔嘅相。 古仔同李若彤23年後再遇。(微博圖片)
(微博圖片)
95年版嘅《神鵰俠侶》(資料圖片)
95年版嘅《神鵰俠侶》(資料圖片)
95年版嘅《神鵰俠侶》(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!