網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月22日 星期四

再演古蠱項少龍!古天樂話自己唔調皮 __,古天樂,

古仔話自己演嘅項少龍唔算調皮!藝人古天樂出席活動,獲大會頒發男主角獎項,憑《殺破狼.貪狼》一星期三奪影帝的他,直言是一件開心的事,入行廿多年來說是一種 ...


古仔話自己演嘅項少龍唔算調皮!


藝人古天樂出席活動,獲大會頒發男主角獎項,憑《殺破狼.貪狼》一星期三奪影帝的他,直言是一件開心的事,入行廿多年來說是一種榮幸,稍後會與朋友吃飯慶祝,至於可會想在金像獎再下一城?他直言隨緣,笑指:「拎唔到咪好大鑊?」

談到宣萱指將與他拍攝《尋秦記》需要一段時間warm up,他說:「唔使warm up啦,咁熟,《尋秦記》嘅時候已經有默契,做呢個角色做咗8個月,TVB劇嚟講算係好難得,相信今次項少龍會返嚟,電視重播我都會睇吓!」又指電影將在年底開始拍攝。提到宣萱表示眾人的外表都沒有甚麼改變,林峯更直言自己愈來愈正,古天樂笑謂:「佢哋正啲!(依家更成熟?)人都係敵唔過年齡嘅,所以人係會成熟,不過有另一種感覺!你依家叫我做番啲十幾歲嘅角色都做唔到(項少龍好調皮?)我演嗰陣唔係調皮㗎!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!