掃呢頁CODE去手機

2018年3月2日 星期五

再生B?陳茵媺諗起生多個就驚 __,茵媺,陳茵媺,

生到怕?藝人陳茵媺出席活動,講到鍾嘉欣再有喜,她說:「恭喜佢,令我諗起抱住BB嘅感覺。(再生多個?)no,諗起四個就好驚,唔係生嘅問題,自己好享受生嘅 ...


生到怕?


藝人陳茵媺出席活動,講到鍾嘉欣再有喜,她說:「恭喜佢,令我諗起抱住BB嘅感覺。(再生多個?)no,諗起四個就好驚,唔係生嘅問題,自己好享受生嘅過程,雖然痛但係同B奮鬥淨係女仔先至可以感受到。依家三個都真係太多,照顧佢哋日常、返學。(仔女大個開始曳?)唔係,佢哋都好乖,我哋嘅教育方法係比較自由,想畀佢哋自己去選擇,等佢哋有獨立嘅思考,大仔性格好斯文,好識氹女仔,二仔就好獨立,好man,好有主見,好似我老公咁斯文,個女就好有管家性格,我哋叫佢做CEO。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!