掃呢頁CODE去手機

2018年3月2日 星期五

爆分手內情!李彩華唔「婚」就「分」傷到震 __,李彩華,

3年就咁玩完,可惜呀!16歲入行、近年主力北上發展事業的34歲藝人李彩華,與90年代被無綫力捧的「新五虎」成員之一何遠恆,二人相戀以來感情穩定,去年1 ...


3年就咁玩完,可惜呀!


16歲入行、近年主力北上發展事業的34歲藝人李彩華,與90年代被無綫力捧的「新五虎」成員之一何遠恆,二人相戀以來感情穩定,去年11月,李彩華更獲男友安排神秘生日派對慶祝34歲生日。一直希望組織家庭生小朋友的她,更曾揚言不排除2018年閃婚,以趕在35歲前生BB,展開人生新一頁。

可惜話口未完,二人走到談婚論嫁階段之際,臨門一腳卻因婚姻理念和步伐未達到共識,2月時分手收場。飽受情傷的李彩華仍未能放下分手一事,心情未能平復,近日她飛到美國洛杉磯登台工作。聯絡上身在當地的李彩華,問到分手一事她隨即爆喊,過了一會才平復的她表示:「上個月已經分咗手,我初時以為時間可以治療傷痛,以為會冇事。點知過咗一段時間個心都係好痛,所以去咗洛杉磯散心,但係一諗起呢三年情,都忍唔住喊,覺得好可惜。」

不涉第三者

問到如此相愛為何選擇分手這條路,她無奈地哭着說:「其實想低調啲,冇諗過要公開(分手)。近一年大家都有傾過可以點再走落去,但冇辦法,大家好冷靜咁傾過好多次,但最終步伐唔同,婚姻理念都達唔到共識、唔能夠一致,所以惟有忍痛分手。」她坦言每次回想這段情都會觸動痛處落淚,雖已分開,但二人仍保持好友關係。提到舊愛,最令她感動的莫過於分手時對方的一席話,令她銘記於心:「佢係一個好人,有好多優點,分手時佢仲同我講,無論以後點樣都會當我係一家人,會繼續關心我。佢係我遇到最好嘅男人,奈何大家已走到盡頭。」

原本計劃共諧連理,但結果分道揚鑣,身邊好友無不感到愕然,李彩華強調:「大家係和平分手,雙方都冇第三者。依家只係希望可以畀多啲空間我哋,大家都需要時間Recover(康復)。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!