掃呢頁CODE去手機

2018年3月2日 星期五

蕭正楠陳凱琳新劇激吻 咀到威吔纏埋一齊! __,凱琳,蕭正楠,正楠,陳凱琳,

咀到咁激?藝人蕭正楠(Edwin)、陳凱琳(Grace)、湯洛雯、黃智賢等到將軍澳出席新劇《翻生武林》宣傳活動,齊齊挑戰舞獅搶青,在劇中有感情線的Ed ...


咀到咁激?


藝人蕭正楠(Edwin)、陳凱琳(Grace)、湯洛雯、黃智賢等到將軍澳出席新劇《翻生武林》宣傳活動,齊齊挑戰舞獅搶青,在劇中有感情線的Edwin透露與Grace有一場「巴黎鐵塔反轉再反轉」式吻戲,更笑稱有「嘉穎的味道」,Grace即反擊要Edwin好好享受「翠如的味道」,認真重口味!

拍得勁辛苦

講到二人吻戲充滿味道,Edwin笑言:「其實個畫面好靚,Grace仲要紅粉緋緋咁,呢場戲有深刻印象,因為好多人嘅喜劇啟蒙老師係星爺(周星馳),好多時都嘗試將佢嘅場面放入作品入面致敬。睇番宣傳片都覺得好笑,我哋會有雙人絕招,搞到啲威吔纏埋一齊!」

問Grace吊威吔可會辛苦?她表示:「都會,阿蕭都拍到生蛇,當時7、8月拍,仲要着皮衫,熱到頭暈,仲試過彎身即頭暈,成個頭撞埋牆度起咗層樓!」Edwin指劇集曾傳出刪剪,現在順利完整播出,等了年幾辛苦也值得。

同性密友過元宵

適逢元宵佳節,問二人可會與另一半度過?Edwin表示要忙拍劇集《十二傳說》要在工作中度過,Grace則表示:「約咗少婦聯盟,覺得同女仔一齊都係愛嘅一種表示。」Edwin聞言笑說:「男男愛都得,等我今晚搵阿廉(好友曹永廉)先!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!