掃呢頁CODE去手機

2018年3月2日 星期五

母愛氾濫!高海寧湊仔勁熟手 __,高海寧,

原來高Ling湊小朋友咁叻!藝人高海寧(高Ling)和黎諾懿晚上到旺角出席新劇《BB來了》收工飯,諾懿表示今次是眾演員夾錢食飯,他笑說:「原本李佳芯話 ...


原來高Ling湊小朋友咁叻!


藝人高海寧(高Ling)和黎諾懿晚上到旺角出席新劇《BB來了》收工飯,諾懿表示今次是眾演員夾錢食飯,他笑說:「原本李佳芯話佢請,我話即係睇小我啫。我都有少少錢可以攞出嚟用!」

諾懿指今次劇集以BB作題材是非常艱辛:「仲要同兩隻狼狗拍,所以完成套劇都好開心。約咗BB四個鐘拍,其實拍得十多分鐘,我拍咗20日廠好似拍咗100日,好攰。湊自己嗰個就慣,但湊人哋嗰個要小心好多。」他笑言今次完成了一個不可能的任務。

小春雞安心畀佢湊

高Ling表示於片場會與小朋友玩,在旁的諾懿即笑說:「佢母愛氾濫,佢好似好熟手。佢去到邊,小朋友就會跟佢。我唔知點解佢會有咁嘅經驗,我相信佢準備好做媽咪。有啲朋友上嚟我屋企,我好擔心佢哋會搞我個仔,但我可以放心畀高Ling照顧,嗰種放心度係唔同。」

拍廣告無任歡迎

提到高Ling於農曆新年期間到諾懿家中探望「小春雞」黎峰睿,高Ling說:「梗係要佢個仔每日都唔同樣,愈嚟愈靚仔。」她又透露有其他監製都叫「小春雞」拍劇,諾懿即說:「梗係唔肯我要好好保護佢。拍劇就唔好但拍廣告就無任歡迎。長時間拍嘢始終辛苦,呢行真係非人生活嚟。爸爸辛苦得佢去做爸爸做唔到嘅嘢,我會好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!