掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

名人:又靚又叻!何倍倩入哈佛大學讀碩士 __,何倍倩,

何倍倩畢咗業之後就會係雙碩士名媛!名媛何倍倩正在哈佛大學修讀管理系碩士課程,經常要飛波士頓上課,她說:「基本上每星期都有測驗,每兩個月有考試,仲有好多 ...


何倍倩畢咗業之後就會係雙碩士名媛!


名媛何倍倩正在哈佛大學修讀管理系碩士課程,經常要飛波士頓上課,她說:「基本上每星期都有測驗,每兩個月有考試,仲有好多論文要交,不過好值得,學咗好多冇諗過或接觸過嘅知識,仲可應用喺工作上,尤其加插咗好多同科技有關嘅技能,好有用!」預計年底畢業的她,將成為雙碩士名媛。她笑言要安排自己讀書時間之餘,更要先安頓仔女的校內考試,因她上學的時間撞正仔女學校的考試月,她開心地說:「完成第二個碩士課程後,就會將自己學到嘅嘢用喺籌備咗兩年嘅計劃上,遲啲就可以公布。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!