掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

估你唔到!劉浩龍嘅代表作竟然係呢首? __,浩龍,劉浩龍,

劉浩龍自己覺得呢啲都唔係佢嘅代表作。歌手劉浩龍(師兄)出道多年,有不少大熱歌曲,如《思覺失調》、《二等天使》和《緋聞男友》等,日前師兄上電台接受節目訪 ...


劉浩龍自己覺得呢啲都唔係佢嘅代表作。


歌手劉浩龍(師兄)出道多年,有不少大熱歌曲,如《思覺失調》、《二等天使》和《緋聞男友》等,日前師兄上電台接受節目訪問,主持人問他覺得哪一首歌才是自己的代表作,師兄竟然答道:「我覺得係《髒話阿七》,係最似我真人嘅一隻歌,唔係話我份人好鍾意講粗口,只不過我係好鍾意鼓勵人,係好正能量嘅人,咁啱嗰段時間收到呢隻歌我覺得好有意思,因為撞正嗰排好耐冇唱歌,《髒話阿七》畀我感覺好貼身,我記得對上兩次開騷我唱呢隻歌都唱到喊,好多時候人哋以為唱情歌先容易唱到喊,我反而係唱呢首,因為會諗起好多當時錄音嘅畫面,諗起嗰陣走咗去拍戲,好耐冇唱歌嘅心情,一啲片段,加上係因為呢首歌,延續咗我嘅歌唱事業,之後先至陸續有其他hit歌,所以唱呢首歌都幾容易會激動。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!