掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

黃秋生尋親成功!孖仔親兄飛香港重逢 __,秋生,黃秋生,

影帝黃秋生早前在社交網公開尋親,去年上載昔日一家三口嘅合照,表示望尋回親生父親。過咗一年,皇天不負有心人,今日英國媒體BBC就報道秋生終於尋親成功!B ...




影帝黃秋生早前在社交網公開尋親,去年上載昔日一家三口嘅合照,表示望尋回親生父親。過咗一年,皇天不負有心人,今日英國媒體BBC就報道秋生終於尋親成功!

BBC指稱秋生已找回兩位素未謀面的孖生親兄John及David,現年74歲的John指當時知道呢個新聞時,佢同David都喺遊輪上,係佢哋一位喺英國嘅堂兄弟send咗一個電郵嚟,話係呢件係一個佢應該知道嘅敏感事,David嘅囝囝亦send咗秋生嗰張家庭相俾佢哋睇,當佢哋返澳洲墨爾本屋企時,就睇到BBC呢個報道,認得出相中人就係佢哋爸爸,而John睇完條片就話:「我們對整件情感到非常驚訝。」

據報道指親兄John及David唔知道點聯絡秋生,佢哋通過電郵向視頻中提及嘅一間公司神戲劇場(DCT)發電郵,稱自己同秋生係「half-brothers at least」,John喺報道稱佢哋都好想去睇秋生,最終喺上周二(20號)佢哋喺香港見面,秋生喺影片中都話經過咁多年,突然喺呢兩週內尋親成功,佢覺得真係不可思議。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!