掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

未拎過導演獎項 張艾嘉:做得好係應該 __,

張艾嘉拎過影后但就冇拎過導演嘅獎項。導演張艾嘉日前接受電台訪問時,承認是享受突破自己的人:「因為每一次睇番自己嘅作品就會發現有咩不足嘅地方,自己就係每 ...


張艾嘉拎過影后但就冇拎過導演嘅獎項。


導演張艾嘉日前接受電台訪問時,承認是享受突破自己的人:「因為每一次睇番自己嘅作品就會發現有咩不足嘅地方,自己就係每個人最好嘅檢察官,你係唔會呃自己,如果你成日呃自己嘅話就緊係唔會有進步,但係當誠實面對自己嘅不足,自然就會落多啲功夫。我係好幸運嘅人,可以有機會同有經驗嘅、年輕嘅或者係舞台劇演員合作,喺佢哋身上都學到好多嘢。」

問到張艾嘉得到很多演技上的認可,亦曾數次奪得影后,但就暫時未有任何大型導演獎項,會不會是想要達成的心願?她認真地說:「唔係喎,我唔覺得呢個係心願,做好我哋應該做嘅嘢,攞唔攞獎只係幸運,做好一樣嘢,擺出來人哋自然會睇到。」

她又笑言做了四年金馬獎主席,終於卸任可以鬆一口氣:「其實我最享受嘅係創作,其他嘢我好唔識得處理,金馬獎主席一直都做得好緊張,驚做得唔好,好彩金馬獎有一個好好嘅團隊,我所能夠提供嘅就只係我個名,同埋有時佢哋話邊個請唔到咪叫我去打電話,碌我張人情卡。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!