掃呢頁CODE去手機

2018年3月1日 星期四

星洲送秋波 蔡思貝心口開窿贏眾花旦 __,蔡思貝,

嘩!嘩!嘩!藝人蔡思貝、田蕊妮、岑麗香同楊秀惠日前一齊飛到新加坡工作,今日蔡思貝仲喺社交網上載四人合照,見到四位靚女都盛裝上陣,但就以蔡思貝衣着最性感 ...


嘩!嘩!嘩!


藝人蔡思貝、田蕊妮、岑麗香同楊秀惠日前一齊飛到新加坡工作,今日蔡思貝仲喺社交網上載四人合照,見到四位靚女都盛裝上陣,但就以蔡思貝衣着最性感,心口開窿嘅佢露出波邊,營造出漏奶效果,睇到網民嘩嘩聲!而田蕊妮就着上露肩裝,露出白滑肌膚,但論性感程度當然輸畀蔡思貝!

蔡思貝之後亦有喺限時動感上載四人扮貓貓嘅合照,最驚喜係陳展鵬都有在場,仲同幾位靚女一齊扮貓,真係好鬼cute!楊秀惠亦有上載合照,仲留言話:「Hi Singapore 」睇嚟佢哋幾個此行都寓工作於娛樂,玩得非常開心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!