掃呢頁CODE去手機

2018年3月1日 星期四

林子善婚前一擊!孖袁偉豪黃長興越南爆肌 __,黃長興,袁偉豪,林子善,

子善嚟個婚前大解放,孖成班兄弟去越南晒肌!藝人林子善將於4月3日設婚宴,現時他正忙於派帖,不過日前他就與一班兄弟黃長興、袁偉豪等齊齊到越南的芽莊舉行陽 ...


子善嚟個婚前大解放,孖成班兄弟去越南晒肌!


藝人林子善將於4月3日設婚宴,現時他正忙於派帖,不過日前他就與一班兄弟黃長興、袁偉豪等齊齊到越南的芽莊舉行陽光、海灘婚前大派對,眾男於豪華的Villa入面曬太陽及暢游!他們身材咁fit,當然不忘晒肌,而此行的其中一個目的,就是拍一些相片及片段於婚宴時播放,同行的還有一個專業攝影師朋友,故子善都不吝嗇,於社交網放上一張裸身「水着照」,吊住大家條癮先。

鄭嘉穎馬國明驚女友唔去

子善接受東網獨家訪問時謂:「其實今次都去得好急,一落機已經夜晚,我哋揀芽莊,係因為嗰度冇咁多香港人,冇咁多古靈精怪嘢!你知道,幾個男人去,啲人會亂諗嘢,費事畀人影到又唔知話我哋做乜,不過我哋喺酒店游水,隔籬房都睇到晒!(點解唔叫埋好兄弟鄭嘉穎、馬國明同黃嘉樂一齊去?)佢哋驚囉!一啲又話女朋友唔畀,有啲又話唔使預佢。」

長興Plan行程

子善又指今次旅程由長興全程計劃,他謂:「今次係長興Plan好晒,佢對食好有要求,啲嘢唔好食,佢話唔好嘥quota,唔好食。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!