掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

願為藝術犧牲!衛詩雅豁出去甘做被虐狂 __,衛詩雅,詩雅,

衛詩雅話為電影付出任何嘢都得!(資料圖片)一直恨拍林超賢導演作品的英皇藝人衛詩雅(Michelle),對於公司新片《紅海行動》票房創新高,內地錄得逾3 ...


衛詩雅話為電影付出任何嘢都得!(資料圖片)


一直恨拍林超賢導演作品的英皇藝人衛詩雅(Michelle),對於公司新片《紅海行動》票房創新高,內地錄得逾33億人民幣票房,雖然Michelle未有參與演出,但心情亦興奮非常,她謂:「真係好戥導演開心,我覺得套戲製作可以媲美荷里活電影,自己都作為演員,當日喺首映度聽到有份參與嘅演員分享拍攝難忘事,佢哋話嗰時諗,希望有命拍完返去,咁依家有咁嘅成果,證明付出冇白費。」

為拍戲付出乜都得

早年拍攝電影《失眠》的她更一人分飾兩角,親身拍攝多場輪姦及虐打戲,雖然犧牲大又辛苦但未有令Michelle卻步,更希望接受更大挑戰!當問到會否再向導演自薦時,Michelle表示平日也不時向老闆楊受成提出,更甘願做被虐狂,她賣口乖謂:「體能我冇問題,辛苦都受到,我鍾意被虐感覺,挑戰吓自己,為電影付出任何嘢都得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!