掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

松岡李那低胸獻唱 黑衣男突衝上台勁驚嚇 __,松岡,松岡李那,Linah,

嚇到佢花容失色!藝人松岡李那到麥花臣參與慈善演唱會,身穿低胸裙的她獻唱日文歌《FirstLove》,並以廣東話說:「今日我唱我嘅FavoriteSon ...


嚇到佢花容失色!


藝人松岡李那到麥花臣參與慈善演唱會,身穿低胸裙的她獻唱日文歌《First Love》,並以廣東話說:「今日我唱我嘅Favorite Song,我諗大家都識。」期間一名穿着黑色褸、戴着口罩的「黑衣男」上台獻花,原來是張建聲,當他除下口罩後,松岡驚喜得尖叫!主持人張啟樂及Kawaii被嚇了一跳,張啟樂笑言差點想走上前隔開他們。

張建聲自嘲似是恐怖分子:「我依家唔係『招積』,我係『謙虛』。我同松岡拍緊新戲,佢今朝拍到啱啱先收工,仲要趕過嚟表演,一路練歌練到把聲都沙晒,不過咁有意義嘅事點都要出席。」松岡即大讚:「張建聲好靚仔!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!