掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

底已起!疑似林峯新女原來係內衣Model __,林峯,底衫褲,內衣,

呢個就疑似係林峯嘅新歡!藝人林峯自從北上搵真銀之後同吳千語面都見少咗,由不時傳婚訊變到傳分手,真係陰功豬!而較早之前林峯就被捕獲一家出動去主題樂園家庭 ...


呢個就疑似係林峯嘅新歡!


藝人林峯自從北上搵真銀之後同吳千語面都見少咗,由不時傳婚訊變到傳分手,真係陰功豬!而較早之前林峯就被捕獲一家出動去主題樂園家庭樂,但陪喺林峯身邊嘅就唔係吳千語,而係一名長腿索女,而有指係林峯嘅父母安排相睇,等阿仔有多個選擇喎。

今日就有網民已經好快手將呢位長腿索女起底,原來呢位索女個名叫張馨月,喺佢社交網嘅簡介就寫住話自己係個平面、影視廣告模特兒,仲拎過2010年全國時尚內衣模特兒大賽嘅亞軍,都算係圈中人呀!睇番佢嘅社交網不時見到佢會甫一啲自己嘅生活照,都係一啲同朋友食吓好西同一啲參加模特兒騷嘅相,但久唔久都會有啲露吓腿甚至係性感泳衣嘅相益吓粉絲,身材同靚樣一啲都唔輸蝕。睇番佢最近嘅Update就透露自己嚟咗香港玩,時間同地點都相當吻合!唔通林峯真係情投呢個內衣Model放棄吳千語?!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!